donderdag 30 november 2017

Sinterklaastijd

Voor het eerst sinds... tja ooit denk ik eigenlijk ben ik nog niet klaar voor pakjesavond.
Ik blijk er steeds beter in te worden, first things first!
Inmiddels zit Naomi haar verjaardag erop, alle onderdelen zijn gevierd.
Dus zo langzamerhand wordt het wel eens tijd om de cadeautjes in te gaan pakken.
Ze liggen al wel klaar, dat dan weer wel, ik ben al weken aan het verzamelen.
Ik kwam er gisteren dan ook achter dat ik schoencadeautjes heb voor minimaal nog 5 keer schoentje zetten!
De pakjes voor pakjesavond houd ik keurig bij, inclusief de prijsjes, de boel moet immers wel een beetje in evenwicht blijven.
Maar de schoencadeautjes dus niet en dat resulteert nu in een bak vol met van die kleine rommeldingetjes.
Ik heb even overwogen of we dan nog een paar schoenzet momenten in gaan voegen maar dat lijkt me ook niet helemaal de oplossing.
Dus zal die bak wel voor een gedeelte gevuld blijven, ach altijd handig kleine cadeautjes achter de hand te hebben.
Dat klopt, mits je ze niet vergeet. Iets wat ik dus wel doe en vervolgens nog maar een springtouw koop en bij het opruimen erachter kom dat ik dat dus al eens gedaan had.

Jonathan is na Sinterklaas jarig en kijkt al weken verlekkerd naar de dozen bovenop onze kledingkast. Want wat is er voor pakjesavond en wat ligt daar al op hem te wachten?
Gisteren heeft hij de vorm en grootte geanalyseerd en kwam vervolgens met een conclusie wat erin zou zitten. Heerlijke tijd, ik kan de waarheid vertellen, voor jou verjaardag ligt daar nog niets, maar hij gelooft er niets van. En als ik opsom wat er allemaal wel zou kunnen liggen, maar niet ligt, geloven ze het ook niet. :)

Maar naast al die cadeautjes is er ook tijd voor leuke, creatieve dingen samen, zoals pepernoten bakken, surprises maken, gedichten schrijven en mooie Sintfilms kijken.

Straks is de kast weer leeg, alle cadeautjes uitgepakt en de rust weer gekeerd.
En wat dan overblijft zijn die herinneringen aan een gezellige tijd waarin we veel samen bezig zijn geweest. En dat lijkt mij het mooiste cadeau wat we ze kunnen geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten