maandag 26 maart 2018

een weekend met een prijs

Afgelopen zaterdag was ik op stap met Naomi, die helemaal niet fit was maar toch heel graag mee wilde.
Want we gingen naar een knutselbeurs en als je ons ergens blij mee kunt maken is het wel knutselen!

Alhoewel het heel gezellig was met Naomi en mijn schoonzussen en nichtjes viel de beurs zelf een beetje tegen.
Naomi heeft een leuke workshop gedaan en is blij met haar foamklei inclusief eenhoornfiguur.
Maar waar ik had gehoopt op mooie beursaanbiedingen en veel inspiratie op het gebied van bullet journaling en art journaling, was het grootste gedeelte van de stands gericht op 3d kaarten en haken.
En wat inspiratie betreft tja... laten we het erop houden dat ook dat een beetje tegenviel, maar misschien ben ik na hele struintochten op Pinterest ook niet meer zo makkelijk te inspireren.

Wel mijn verzameling ecoline brushpens uit kunnen breiden zonder dat het verzendkosten kostte. 😊
En een mooi figuurtje om te 'versieren'.
Mijn 'buit'

Meestal sla ik dit soort dingen bewust over, want ik weet dat ik op een of andere manier zal moeten 'boeten'. Maar deze keer dacht ik dat er minder risco factoren waren, en leek het me wel leuk.
Maar helaas ook nu ontkwam ik er niet aan en heb ik zondag de hele dag op bed gelegen met een zware migraine. Zo balen altijd, maar het is niet anders.
Het hoort bij de fibromyalgie en meestal haal ik mijn schouders maar een beetje op over dit soort dingen. 
Maar ondanks dat het erbij hoort is het niet minder balen, dat je letterlijk een prijs moet betalen als je iets leuks gedaan hebt. 
Vooral als die prijs bestaat uit migraine, gewrichtspijn kan ik wel handelen, vermoeidheid ook maar migraine dan ben ik volledig uitgeschakeld en dat is gewoon niet leuk.

Gelukkig vandaag alweer aardig op de been, alleen het gevoel dat er een bulldozer over me heen is gegaan. Dus een beetje rustig aan en vooral veel bewegen, want je wordt behoorlijk stijf van een dag plat.
Vanmorgen op de fiets naar de supermarkt met Esther, even een paar boodschapjes halen.
Nog wat wiebelig maar ja als moeder moet je toch een beetje doorzetten.

Ik had nog een paar dingen op mijn lijstje die ik niet tegen gekomen ben op de beurs, dus kon ik het niet laten even bij de Action binnen te lopen.
Blij met mijn mooie papier en lint!

Eigenlijk kwam ik daar heel tevreden weg, met een hele mooie set papier en mooie lintjes.
Als ik weer wat energie heb lekker aan de slag met de round robin en met bible journaling.

Volgende keer dus maar gewoon naar de Action en lekker rondneuzen op Pinterest scheelt een rit en een migraine 😉

Maar dat blijft een afweging, elke keer weer. En niet iedereen begrijpt dat, als je het ene kan, kan het andere ook toch?
'En het valt vast wel een beetje mee, ga je gewoon even wat eerder naar bed!'
Helaas werkt het niet zo, wat de ene keer werkt werkt een andere keer niet, en ik moet telkens bedenken of iets het waard is. Ik loop gewoon het risico dat ik niet voor de kinderen kan zorgen en dat gaat voor alles! ❤


Geen opmerkingen:

Een reactie posten